lördag 17 augusti 2013

Åååh


Godmorgon, usch idag är jag verkligen trött, vill verkligen inte stiga upp:( vill sova vidare. Och sedan är de verkligen roligt och vaknar och känna sig tung i näsan och helt igen tjockad i halsen, och nej är det verkligen, vill inte blir sjuk nu, har verkligen inte tid med de nu. Och pricken-över-iet, det är ju så kul och vakna med huvudvärk :( somnade med huvudvärk och vaknade med huvudvärk. Hoppas det lägger sig snart.

För om några timmar så ska jag med bussen ut till till Rottne och fixa med flyttlasset.

Och jag hade visst lite grejer här hos mamma och pappa.


Och snälla som dom är kör dom ut med grejerna till lägenheten och sedan hjälper mig med alla grejer hos exmaken. Och det är ju INTE lite grejer heller!

Jag längtar tills allt är klart!!

Usch helvete vad trött jag är alltså, vill bara skita i allt och ta de en annan. Men har man krav ifrån Kommunen så har man:(
Måste ju får dit alla mina grejer för Växjö Kommun ska komma på hembesök och titta om jag beviljas pengar till möbler och inredning m.m

Nä jag ska ligga sträck på mig lite .

Vi hörs Godingar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar