måndag 5 augusti 2013

Snart så!





Jag brukar vara den som inte bryr mig om när jag fyller år. För de är inget märvärdigt ändå.. Och nu är de 9 dagar kvar till man fyller 23 år. Märkligt nog längtar jag dit haha.

Mamma och pappa var på mig lite i början vad jag önska mig, men då har jag ju bara sagt "nä ingenting speciellt". Men sen nu när man går och hitta saker man vill har, så tänker man om lite.
Så nu säger mamma ist "tror du vi är gjord av pengar". hahahha.

Så har nu till och med suttit och gjort mig en önskelista... Så får se vad min mor och far säger:)

 Jag önskar mig en hel del saker... men top 3 är det.


1. Kristallkrona Löfstad ifrån Clas Ohlson 799;-




2. En STOR väggklocka ifrån Clas Ohlson 349;-



3. En vit Mocca Master kaffebryggare 1499;-




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar