fredag 16 augusti 2013

Äntligen

Förlåt för dålig uppdatering men är så sjukt mycket och tänka på så glömmer HELT bort och blogga:(

MEN idag var jag i Rottne och beställde nya tapeter och nya golv till lägenheten sedan fick jag äntligen nycklarna till lägenheten ❤



Och snacka om hur underbart de känns och veta att man har lägenhet nu:)

Men tyvärr kan jag inte flytta in förräns om 3-4 veckor, för dom ska stor renovera lägenheten måla, tapetsera byta alla golv, rubb och stubb:)
Men jag struntade i och tapetsera i barnens rum förbjöd tyckte dom inte hade mycket och välja på för barn så fixa själv väggfärg och tapeter. Bara dom tapeterna jag vill har är tyvärr svåra och får tag på. Men värt och lolla:)

Imorgon blir det ut till Rottne med ett lass till lägenheten och bära allt till källaren. Skönt att saker och ting börja arta sig :)

Nu blir de och glor på Scary Movie 5. 


Synd att man inte har någon och titta med:( men kan jag passa på och vila upp, känner att jag har någon förkylning på gång som inte brutit ut än.

Vi Höra Godingar❤



8 kommentarer:

  1. Jag kan vad en som du kan mysa med ;)

    SvaraRadera
  2. En som bor väldigt nära dig ;) nästan granne, intresserad. 24 år fast inkomst. och snygg enligt mig själv. stark och inte fet.

    SvaraRadera
  3. Hmm.. säger mig ingenting..tyvärr. Kön?=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kille så klart. bor nära dig där du bor nu ;)

      Radera
    2. Jasså, vad trevligt. här i Växjö?

      Radera
    3. Ja säger jag ju. ;)

      Radera
    4. känner jag dig? eller vet jag vem du är?

      Radera