lördag 17 augusti 2013

ANTIKT

Alla som känner mig vet vilken älskare jag är när de gäller äldre och antika saker.

Nu har jag bara suttit i över 2 timmar och spanat på Tradera. jag fattar inte varför man kasta bort och skänker antika och vackra möbler och inredning.

Men visst desto billigare till mig:)

Jag köper gammalt och gör om så de blir som nytt.

Jag har ärvt mycket nu, och köpt mkt begagnat och jag ska visa er en dag vad jag menar med antika saker är vackert.

En av mina favorit stilar i de antikavärlden är Rokoko.














Nu har ni lite smakråd, många tycker jag är ungammal... och visst de stämmer nog..

Men jag ska visa upp mitt hem när de ordning hur ett modernt hem kan ser ut med antika och begagnade möbler och inredning:)

Vi hörs Godingar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar