tisdag 6 augusti 2013

Så stolt!

Idag kom Max till mig och berättade att hans tutte är sönder. Och jag och min exmake har sagt de " går rutten sönder så får du ingen ny". Och idag var de den dagen. Så vi tre kom överens om att Max får behålla den trasiga nappen men inte sutta på den utan kasta den när han är redo , och när han har kastar den får han en önskad grej .

När jag och barnen kom hem så kom Max fram till mig med hund ögonen och sa "att han vill ha Hot Wheels bilavfyraren".  Och den köpte jag på BR leksaker för 1 vecka sedan som jag berättade för Max att han får den när han fyller år. Men då kom jag och Max överens om han kasta sin napp så får du paketet med Hot Wheels bilavfyraren . Då blev de lite press, han ville ju har både och, så de var lite gråt och tröst. Men efter vi räknade 3-2-1-0. Så kastade han den.

Och direkt rusade han upp till förrådet och fick sig paketet.


Han har frågat efter nappen 2 ggr än så länge. Ska blir intressant hur kvällen sluta. Värst blir nog och gosa utan nappen. För sova utan napp är oroa jag mig över. 

Är så stolt över min stora kille. Blöjan försvann på 2 veckor i februari och nu är nappen borta😊 så stolt över min kille😊

Nu så ska jag gosa med min underbaring



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar