lördag 10 augusti 2013

God morgon!



Idag var jag trött så orkade verkligen inte stiga upp samtidigt som barnen. Sedan tyckte väl barnen att jag hade sovit för länge. Så som kom dom och väckte mig med deras härliga sätt, hoppa i sängen och skrika och sjunger "Lilla Snigel". Och skriker "Vakna Virre"!.

Inatt har jag sovit läskigt gott, därefter drömde jag otroligt konstig dröm.

Drömde om min exmake och vi hade typ krig mot varandra, han tvingade mig åka upp till hans mamma och pappa och diska, och hans mamma och mormor körde riktigt med mig och kontrollerade disken från tallrik till sked, och fick diska om ALLT 3 gånger. Sedan slogs jag och Exmaken med varandra på olika hustak. Och vi hade ju krafter så vi kunde flyga och slåss hårt. Och när han försökte fly med sin bil så sprang jag efter han och slog sönder han och sin XC70. 

Hahahajha skratta verkligen gott åt denna drömmen😊

Nä nu blir det frukost och börja göra ordning sig.

För vid halv 1 blir ner till stan och vandra lite på Karl Oskar med exmaken, får se om han överlever dagen. Haha

Vi hörs Godingar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar