söndag 18 augusti 2013

Hatar!

Idag är det verkligen en grubbel-dag, vilket jag hatar. Men de är så varje söndag, grubblar igenom allt som har hänt senaste veckan.

Nu är huvudämnet om negativitet, folk har sagt att jag är en negativ och svår person, att folk till och med tagit avstånd ifrån mig eller sagt upp kontakten med mig:(
Jag ändrade på mig vilket jag gjorde för nästan 1 år sedan, men än hör man. Jag är ju tyvärr den personen som snappar upp negativten och lägger de i bakhuvudet, och använder de olika negativa argumenten under de deppiga stunderna...Men nu hör jag och får jag bara negativenergi från all håll och kanter, så är ju inte konstigt att blir sur och tvär och -BITTERFITTA- Man får ju aldrig knappast höra, gud så bra, bra jobbat. De är väl bara ifrån min exmake, som stötta mig och lyssna på mig hela tiden. Är verkligen är bästa vän jag kan prata och dela allt med. För ingen annan vän har jag tyvärr.

Och de här med vänner, hur vet man vilka är sina vänner?
Ingen ringer eller messa hur det är,, utan bara jag, knappt ingen smsa en Grattis på födelsedagen. No one.

Alltså jag är så arg på folk, som kommer fram och krama en på stan och gulla med en som fan typ: "åååh, gumman vi måste träffas snart. Hur är det hjärtat. De var längesedan sötnos." bläää, jag blir så äcklad så jag spyr alltså.

Är du min vän var en vän då. Bryr dig, lägg energi, hör av dig.

Många har nog hört ordspråket: Enda sättet att få en vän är att vara en vän.

De är riktigt skitsnack ju, jag ringer jag messa folk jag hör av mig fråga folk hur det är och fråga om man kan träffas, men folk ta avstånd.

Några av Er kanske blir irrterade på mitt inlägg nu, men jag är så äcklad av falska vänner.




Vi hörs Godingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar