fredag 9 augusti 2013

:(

Denna kvällen blev inte alls som förväntat. Slutade med i tårar och deppiga tankar. Ligger i badet nu och känner mig så jävla väderlös😔 och typ bara lipar. Det är så mycket som spöka runt i huvudet, som gör en sådan så jävla ledsen. Liksom typ ingen som ringer eller smsa för ses ingen som kommer spontanbesök. Utan de enda man hör är skitsnack ifrån alla håll och kanter:( till och med mina barns fars familj hatar mig:(. Jag förstår inte vad jag gör för fel. Känner mig så jävla hatad och lurad. Vet ffs inte ens vilka som är mina vänner längre för de är så många som gått bakom ryggen på mig bara de senaste veckan. Jag har några få vänner och dom kan jag räkna på en hand och dom är helt underbara. Tack för ni finns,A, A, Å och P.

Undrar hur fan jag ska får upp självkänslan igen 😔

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar