torsdag 8 augusti 2013

Irriterad!

Kommer bara mer och mer fel på mig. Har rubbningar hela tiden. Har irritation i kroppen som irrla genom hela kroppen speciellt rygg, armar och ben utan att jag behöver vara irriterad. Jag är jämt trött och svårt och sova är typ orolig jämt och ligger känner dessa irrlingar i kroppen om nötterna. Har lätt blir arg och irriterad kan gråta för ingenting. Mitt hår håller på förfalla, och min hy har blivit som en fritör och naglarna spricker. Har hjärtklappning och hjärtrus, känner mig ofta nere. Har mens rubbningar. Känner att jag inte kan koppla av.
Har inte haft någon sömn alls på flera veckor för känner så här hela tiden.:( 

Kollade upp lite på nätet och läste mig fram till detta.

Och tydligen är det sköldkötlen som är överaktiv med hormoner.

Dags och kolla detta. Men som vanligt kommer läkarna bara nog håna mig.

Nu ska jag hämta barnen.

Hörs av Godingar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar