onsdag 7 augusti 2013

Orka!

Nu har jag inget batteri kvar typ, så blir ett litet snabb inlägg.

Jag är så jävla less på alla människor! Alla bara sårar och gör en besviken till och med dom som jag inte har gjort någonting illa. Folk bara spotta på mig och tycker allmänt illa om mig. Är så trött på de här tycke folk har om mig, vore en annan sak om jag har gjort något ont, men bu när jag bara varit mig en själv och en god vän sp blir man bara spottad i ansiktet. 
Sällan folk skriver till en och fråga om att ses och ta en fika, förbränd man träffa dom på stan "ååh, Virre, hur är det, de var så längsedan, vi måste träffas och fika". Men de är ju bara skitsnack. Alla falska människor bör brinna i helvetet. Så jävla sårad och ledsen nu, till och med blir sårad utav dom man älskar!

Är så trött på de här. Sp vet inte bad jag ska mig till :,(



Nu ska jag sova om jag kan för är ju så arg och besviken. 

Vi hörs Godingar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar