söndag 4 augusti 2013

REAL HELL

Jag tror verkligen på att ett liv kan vara rent helvete. Denna veckan har det varit den värsta veckan i mitt liv. strul med en person, och varit inblandad med polisen hit och dit och sedan en god vän dog i torsdags natt sedan en omtyckt familjemedlem ligger i riskzon sedan krabb med och vilka som är sina vänner. Sedan press med och får jobb och pengarbrist m.m. sen kan jag fortsätta dra hela tiden, helvetet bara fortsätter....

Denna veckan så mycket tårar som har fallit skulle jag nog kunna dränka hela jorden.

Idag var den värsta dagen på länge, men de håller jag lite för mig själv...men jag och några lider verkligen...:(

Men idag fick jag upp ögonen vad som är mening med livet, jag har helt underbara söner och möjligtvis ett jobb på G och sedan om ca 2 veckor flyttar jag till min lägenhet. Så jag kommer igång med nytt liv snarast.

Jag har hög press på mig själv nu så jag vet inte vad jag ska göra, jag vill göra så mycket. Men just nu är det kaos i huvudet så kan knappt reda ut allt. Så vet inte vart jag ska göra, är så vilsen. och snurrig.

Men nu ska jag faktiskt går och lägga mig har varit en känslormässig och tung dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar